RO: Trimitere propunere catre client sau lead - EN: Sending proposal to customer or lead

RO: Pentru a putea trimite propunerea către client sau lead, aceasta trebuie sa fie creată. Presupunem că ați creat deja propunerea. Faceți clic pe pictograma de e-mail din partea dreaptă și va fi afișată o fereastră pop-up cu șablonul de e-mail de previzualizare.
EN: We assume that you already have created the proposal. Click on the mail icon from the right side and popup with with the preview email template will be shown.

RO: Puteți include linkul de propunere în șablonul de e-mail și puteți lăsa clientul sl vadă propunerea făcând clic pe link, fără autentificare. Acest lucru este util și pentru Lead-uri.
EN: You can include the proposal link inside the email template and let your customer view it without login. This is also useful for leads.

RO: După ce trimiteți propunerea, lead-ul/client-ul o poate deschide și poate realiza acțiuni asupra sa precum să o accepte, să o refuze, sau să lase comentarii. Creatorul propunerii și agentul de vânzare alocat acesteia (doar în cazul în care a fost alocat) vor primi notificare în CRM și prin e-mail că lead-ul/clientul a comentat sau a acceptat/refuzat propunerea.
EN: After you send the proposal a lead/customer can open it an make action ex/ accept, decline, make comments. The creator of the proposal and the assigned sale agent will get notification in the CRM and email that customer commented or accept/decline the proposal.

Ați găsit acest articol util?