Navigați în meniu la Configurare -> Setări -> Cron Job -> Tab Factura fiscala
Creați o nouă factură din factura principală recurentă numai dacă factura principală este cu starea "Plătit"?
Dacă acest câmp este setat la YES, iar facturile recurente nu sunt cu status "Plătit", noua factură nu va fi creată.
Ora din zi pentru a efectua operațiuni automate (format 24 de ore, echivalentul 9 pentru 9:00 sau 15 pentru 15:00.)
Factura va fi recreată la o anumită oră a zilei, pe baza orei pe care ați configurat-o în această opțiune.
Exemplu: dacă factura ar trebui re-creată la 1 mai, dacă setați aici 09, factura va fi re-creată la 1 mai, ora 9:00 AM.
Acțiune de luat după ce factura este recreată
- Generați și trimiteți automat factura reînnoită către client – NOTĂ: Contactele clienților trebuie să aibă configurat notificarea prin e-mail pentru facturi pentru a primi e-mailul. În momentul în care creați persoana/persoanele de contact pentru o anumită companie care vă este client, la secțiunea Notificări prin email, activați Factura. Dacă contactul a fost deja creat, mergeți la contacte, clic pe editează, și activați permisiunea de Notificări prin email pentru Factura.
- Generați o Factură Neplătită
- Generați o Factură DRAFT (Ciornă)
Creați factură recurentă
Când adăugați/editați o factură, aveți opțiunea de a seta ca această factură să fie recurentă.
Aceasta înseamnă că factura va fi recreată automat pe baza configurației dvs. pentru factura recurentă (la fiecare X luni). Puteți seta recurență începând de la o lună până (emiterea facturii în fiecare lună) la 12 luni sau puteți selecta "Personalizat" pentru a se potrivi nevoilor dvs.
Cum se calculează zilele recurente?
Data la care factura trebuie re-creată (reînnoită) este calculată de la data facturii.
Examplu:
- Data facturii este 21-06-2022
- Se repetă la fiecare lună
- Factura va fi re-creată (reînnoită) pe 21-07-2022
Când vor fi generate facturile din factura principală (factura recurentă), veți avea o imagine de ansamblu cu privire la care sunt facturile generate din factura principală consultând fila Facturi secundare sitaută la Factura principală (recurentă) din care s-au create celelalte facturi.
Oprirea unei facturi recurente
Pentru a opri factura recurentă, va trebui să accesați zona de editare a facturii și să setați câmpul derulant Factură recurentă la NU.
Note:
- Facturile cu stare "DRAFT" (Ciornă) nu vor fi recreate.
- Facturile recurente cu starea "Anulat" (facturi anulate) vor fi încă re-create când va veni data pentru următoarea factură recurentă. În cazul în care nu doriți ca factura să fie recreată din factura Anulată, trebuie să editați factura și să setați Factura Recurentă la Nu.