CRM-ul are opțiunea de a trimite factura către clientul pentru care a fost emisă prin email în format PDF. Dacă doriți să nu atașați factura în format PDF, debifați simplu căsuța de selectare Atașați Factura PDF.
După trimiterea facturii către client, dacă doriți să trimiteți din nou factura va fi un alt conținut de e-mail, deoarece factura inițială a fost deja trimisă. Poate clientul vrea din nou factura deoarece a pierdut/șters primul email cu factura. La trimiterea a doua oară a facturii, conținutul din email va fi diferit. Accesați Configurare-> Șabloane de e-mail -> Invoice Already Sent to Customer pentru a edita conținutul e-mailului atunci când trimiteți factura clientului pentru a doua oară.
În mod implicit, factura va fi trimisă către toate persoanele de contact cu notificări prin e-mail activate care aparțin de compania pentru care ați emis factură. Le puteți ajusta în funcție de nevoile dvs.
Când cron job va încerca să trimită factura ex. pentru reamintiri de expirare a termenului de plată, acestea vor fi trimise tuturor persoanelor de contact cu notificări prin e-mail activate pentru facturi.