1. Asigurați-vă că ați bifat fiecare modalitate de plată care se aplică pentru factură. Mergeți la factură, clic pe editează, și selectați modalitățile de plată pe care doriți să le aplicați.
2. Dacă modalitatea de plată este gateway de plată online, asigurați-vă că moneda facturii se potrivește cu valutele separate prin virgulă din Configurare->Setări->Gateway -uri de plată, iar gateway-ul de plată este activ.
Navigați la Configurare->Financiar->Valute și verificați dacă codul valutei se potrivește cu monedele separate prin virgulă, ca în exemplul al doilea din imagine.
WEBIN CRM nu este responsabil în ce monedă va factura gateway-ul de plată, în cele mai multe cazuri gateway-ul de plată utilizează monedele acceptate și moneda contului. În cerere, WEBIN CRM trece valuta, dar asta nu înseamnă că gateway-ul va face o conversie.
În calitate de administrator/creator de facturi, sunteți responsabil să vă asigurați că ați oferit clientului dvs. gateway-urile corecte disponibile pentru facturi. Trebuie să știi în ce monedă va plăti clientul tău pentru a putea ajusta factura.