În timp ce vizualizați factura din zona de administrare, faceți clic pe butonul + Plată pentru a înregistra o nouă plată a facturii. După ce faceți clic pe buton se va fi afișa o nouă vizualizare, inclusiv formularul de înregistrare a plății.
Rețineți că butonul + Plată va fi afișat doar dacă utilizatorul are permisiuni pentru plăți CREATE, de asemenea, acest buton poate fi dezactivat pentru facturile a căror stare este Plătit sau Anulat.
- Suma primită – Suma totală care este plătită pentru această factură, acest câmp va fi completat automat pe baza sumei datorate facturii.
- Data plății – Selectați data pentru plată, în mod implicit va fi selectată data curentă.
- Modalitate de plată – Trebuie să selectați unul dintre modurile de plată disponibile pentru această factură. Modalitatea de plată nu este afișat în listă? Click aici pentru a citi mai multe.
- În plus, puteți adăuga notă la plată.
- Nu trimiteți e-mailul înregistrat cu plata facturii către contactele clienților – Dacă este bifat, nu se va trimite niciun e-mail către persoanele de contact ale companiei care a făcut plata cu privire la faptul că plata a fost înregistrată pentru această factură. În cazul în care doriți să dezactivați această opțiune, puteți dezactiva șablonul de e-mail în Configurare->Setări->Șabloane de e-mail->Invoice Payment Recorded (Sent to Customer), după ce șablonul este dezactivat, acest câmp nu va fi afișat și niciun e-mail nu va fi trimis către client.
- Clic pe Salvare
După ce plata este înregistrată, starea facturii va fi actualizată automat pe baza sumei totale. Dacă suma totală este înregistrată pentru factură, starea va fi actualizată la Plătit. Dacă nu s-a plătit toată suma de pe factură, aceasta va fi actualizată la starea Plătit parțial.
E-mail trimis persoanelor de contact ale clienților
Dacă „Nu trimiteți e-mailul înregistrat cu plata facturii către contactele clienților” este debifat după înregistrarea plății, e-mailul (cu atașamentul de plată în format PDF) va fi trimis direct persoanelor de contact ale clienților pentru a informa că plata este înregistrată pentru această factură.
Pentru a edita conținutul e-mailului de confirmare a plății, accesați Configurare -> Șablone de e-mail -> Invoice Payment Recorded (Sent to customer contacts).
Email trimis personalului
În plus, sistemul va trimite un alt e-mail către agentul de vânzare setat pentru respetiva factură cât și celui care a creat factura. Acest e-mail va fi trimis și atunci când clientul plătește factura online printr-un gateway de plată online. Puteți edita textul email-ului pentru confirmarea plății la Configurare -> Șablone de e-mail ->(Invoice Payment Recorded (Sent to staff).
Depanare
Modalitățile de plată nu sunt afișate pe factură.