Îmbinarea facturilor

Îmbinarea facturilor este o caracteristică a CRM care vă permite să îmbinați/includeți facturile deja create într-o singură factură, trecând toate informațiile despre factură către o nouă factură. Această funcție este utilizată dacă clientul dvs. are alte facturi neplătite, dar trebuie să creați o altă factură pentru client și doriți să împiedicați clientul să plătească mai multe facturi, în acest caz clientul dvs. va trebui să plătească doar o factură.

Cum să verificați dacă există facturi disponibile pentru a fi îmbinate?

Facturile disponibile pentru îmbinare sunt afișate în locuri diferite.

  1. Când creați o nouă factură – facturile disponibile de îmbinat sunt afișate după selectarea clientului, sistemul va verifica dacă există facturi neplătite disponibile pentru a fi îmbinate în factura pe care o creați pentru clientul selectat.
  2. Când previzualizați factura existentă din zona de administrare - facturile disponibile vor fi afișate în partea de sus și puteți să dați clic pe butonul de editare pentru a aplica acțiunea necesară.
  3. Când editați o factură existentă – facturile disponibile pentru îmbinare sunt afișate imediat după intrarea în zona de editare a facturii.

Puteți îmbina doar facturile care aparțin următoarelor stări: Neplătit, Întârziat, Ciornă.

Ex. Dacă factura pe care o editați are starea Parțial plătită, nu veți putea îmbina facturile existente din această factură cu starea Parțial plătită.

Cum să îmbini facturile?

Când creați/editați o factură în partea de sus, va fi afișat un mesaj dacă există facturi disponibile pentru îmbinare.

Puteți îmbina mai multe facturi dând clic pe caseta de selectare din partea stângă a numărului facturii.

După verificarea câmpului, elementele facturii vor fi adăugate automat în factura existentă pe care o creați sau modificați în prezent.

În plus, puteți marca facturile îmbinate ca anulate în loc să le ștergeți, deoarece îmbinarea facturilor va crea lacune în numerele facturilor. Vă rugăm să nu îmbinați facturile dacă nu doriți lacune în istoricul facturilor. De asemenea, aveți opțiunea de a ajusta manual numerele de factură dacă doriți să umpleți golurile.

Facturile anulate sunt excluse din rapoarte, iar mementourile restante sunt dezactivate.

Ați găsit acest articol util?